Popular Posts

Thursday 2 June 2011

outing thelegacyart @ pantai klanang

hehe...first time dipelawe jd model yg x berapa nak model ni..:p but,kirenye..dpt le jgk merase jd model kan...
thanks to abg faiz fahmi sbb offer jd model untuk outing at pantai klanang ni:)
emm...thanks gak kat my dear rizwan@wan katok coz knlkn aku kat abg faiz ni untuk jd photographer wedding akak aku..video ni di upload oleh org kanan abg faiz,so aku jd kn video ni sbg kenangan je le..tp kan.....asal muke aku nmpk mcm kureng santek ckit ek dri kebiasaan...:p(perasan cntik)hehe....ermm...wktu sesi outing ni kn mmg best sgt.sbb dpt pengalaman yg bru dlm hdup.nak twu x??sesi outing ni nyaris2 di batalkn taw..sbb ptg tu hjn lebat sgt..wktu tu aku dah ondway dah nk p banting.dlm kol 3.30 mcm tu..abg faiz call,die ckp kalau hjn x benti jgk,trpkse le di batalkan outing tu..tp time aku dh smpai dkt banting tu..hjn dh makin kurang n ade langit cerah.hehe...soo...jd la ek ...em..mesti le jd...tp kan..mse aku dh smpai kat area banting,aku leh sesat ke tmpt lain..aishhh...x ikut arahan map btul aku ni..haha..DAN....akhirnye....smpai jgk aku dkt pantai klanang.mse nk msuk tmpat ni..kne lalu jln terpencil,mcm sunyi sbb org x ramai sgt twu.mse aku smpai pun org x ramai sgt.tp pantai kat cni mmg cntik.tp ade ckit di cemari oleh sisa2 buangan smpah.aishhsiapalah yg x bertamadun tu ye...emm..ape2 pun...aku happy time ni.thanks a lot!

No comments:

Post a Comment